Strokovnjaki, zaposleni v Porscheju, so nadaljevali z razvojem in leta 1974 predstavili nov model, imenovan 911 Turbo, s katerim je podjetje Porsche postavilo temelje turbo motorjev v avtomobilizmu. Leta 1975 je bil predstavljen še model 924, leta 1977 pa model 928, ki je obenem edini športni avtomobil, ki je v zgodovini avtomobilizma prejel laskavi naslov "Avto leta".
Leta 1982 je svoj zmagoslavni pohod na rallyjih začel model 956, najuspešnejši dirkalni avtomobil v zgodovini. Z zmagami je leta 1986 nadaljeval leto poprej predstavljeni model Porsche 959, ki je kot prvi športni avtomobil zmagal na dirki Paris-Dakar. V naslednjih letih so se vrstile predvsem različne tehnične novosti, kot na primer tiptronic, štiristopenjski avtomatski menjalnik, ki je bil leta 1989 prvič vgrajen v model 911 Carrera 2. Leta 1993 je bil na avtomobilskem salonu v Detroitu prvič predstavljen prototip modela Boxter, v naslednjih letih pa še nekatere novosti tako na področju samih modelov kot na področju motorjev in opreme, vse skupaj pa je bistveno prispevalo k povečevanju proizvodnje. Porsche tudi v zadnjih letih beleži zavidanja vredne stopnje rasti. Zadnja novost, ki jo je Porsche letos uvedel tudi na slovensko tržišče, je model Cayenne Turbo S, ki po pričakovanju prispeva k nadaljnjemu povečevanju proizvodnje, saj pričakujejo, da bodo letno prodali najmanj 75.000 avtomobilov omenjenega modela. Cayenne zlasti veliko obeta na trgih v ZDA.
Nema komentara:
Objavi komentar